Kontaktskjema for endringer fra 01.01.2019

Skjema for registrering av henvendelse

Gjeldende endringer i abonnement og kundeservice fra 01.01.2019

Vi gjør oppmerksom på at skjemaet bare skal benyttes i forbindelse med endringene i abonnement som inntreffer 01.01.2019. Alle generelle henvendelser og spørsmål om dette skal være via vår chatbot Jules.


Viktig informasjon! Les dette før du fyller ut skjemaet

Vi ber om forståelse for at behandlingstiden er lenger i juleferien.
Sier du opp abonnementet før 31.12.2018 vil du ikke faktureres for januar 2019 (sendes i februar 2019) selv om du ikke mottar bekreftelse på oppsigelsen før i januar.

Alle som sier opp fra 31.12.2018 vil få en faktura i januar.
Vi etterskuddsfakturerer – fakturaen er for desember.

Vår chatbot Jules er online hele julen og sender deg gjerne tilbud på minuttpakker, hele døgnet!
Du kan også levere oppsigelsen din hos Jules.


Dette skjemaet er nå stengt. Dersom du har en henvendelse angående endringene, ta kontakt via epost på faktura@iplink.no.