Sentralbord

Sentralbord til små og store bedrifter

Sentralbord fra iplink er enkelt å ta i bruk, og med bredbåndstelefoni som plattform får du flere tjenester og mer fleksibilitet for pengene. Uansett utstyr.

En person som snakker på telefonen med mange snakkebobler rundt seg

Har dere en gammel ISDN-sentral? Bytt telefonsystem i dag til en løsning som er billigere, bedre og ikke krever lokalt vedlikehold. Nye kunder får nå én hel måned uten månedskostnader, uten forpliktelser! Det eneste dere betaler, er tellerskrittene som benyttes og utstyr dere ønsker.


Hvordan fungerer det?

La oss gi et eksempel på et enkelt sentralbord…

En person som snakker på telefonen med mange snakkebobler rundt seg
Noen ringer inn til deres hovednummer, enten et fastnummer eller spesialnummer.

En person som snakker på telefonen med mange snakkebobler rundt seg
Sentralbordet sjekker om bedriften har åpent eller stengt. Hvis det er åpent, leses det opp en valgfri velkomstmelding.

En person som snakker på telefonen med mange snakkebobler rundt seg
Etter velkomstmeldingen kan innringer få lest opp en meny med tastevalg om ønskelig.

En person som snakker på telefonen med mange snakkebobler rundt seg
Innringeren blir basert på tastevalget dirigert inn i en kø, der det kan befinne seg X antall andre innringere.

En person som snakker på telefonen med mange snakkebobler rundt seg
Agentene (det betyr dere!) kan fra hele verden, og hva slags utstyr som helst, plukke opp samtalene fra køen.

En person som snakker på telefonen med mange snakkebobler rundt seg
Samtaler som ikke plukkes opp kan dirigeres til en talepostkasse, hvor lydmeldingen sendes til din epost-adresse.

Alle funksjonene som beskrives her kan konfigureres etter deres ønske. Om dere vil ha flere (eller ingen) velkomstmelding, ingen (eller flere) køer, alltid åpent eller kun talepostkasser, velger dere selv. Rekkefølgen kan vi endre etter deres behov.

Usikker på hva dere trenger? Ta kontakt med oss, vi hjelper dere å finne ut av det!

iplink Sentralbord

649,–/mnd*

Inkludert i prisen:
Åpningstider, velkomst- og stengtmeldinger, menyer med tastevalg, ubegrensede køer, ubegrensede innringere, telefonsvarer via epost, eksterne agenter (logg på køen med mobilnummeret ditt!), bruk av softphone/eget utstyr, sett over samtaler, samtalehistorikk i PDF-, CSV- og XML-format, m.m.

Takst:
0,15 til norske fastnummer
0,85 pr. min til norske mobilnummer
0,31 pr. samtale i oppstartspris
Se utlandspriser

Spesifisert pris gis kun via tilbud, da disse skreddersys etter bedriftens behov.

Fyll ut skjemaet for et uforpliktende tilbud

*: Grunnpris for sentralbord. Ekstra kostnader kan tilkomme for eksempel ved Business Support-abonnement.


Utstyr & tjenester

Vi gir 100% rabatt på kjøp av utstyr ved avtaletid på minimum 1 år!

Trådløst eller kablet sentralbord?
Bordtelefoner eller bærbare håndsett?
Telefon-app eller telefonapparat?

På denne siden har vi samlet noen av våre mest populære løsninger, men iplink Sentralbord fungerer slik din bedrift har behov for. Ring oss på 31 90 05 00, så hjelper vi dere å finne løsningen som passer best for deres bedrift.

Cisco SPA telefonadapter

Telefoniadapter

Fra 499,–/stk.

Telefoniadapteret kobler du mellom internettmodem eller -router og et analogt telefonapparat, og vips, så er Telefonsentralen installert. Løsningen passer de som allerede har analoge telefonapparat som de ønsker å benytte videre.


Cisco IP-telefoner

IP-telefon (bordapparat)

Fra 1300,–/stk.

Med IP-telefon behøver dere ikke adapter i tillegg; det er innebygget i telefonapparatet. Noen av modellene har innebygget router så du kan koble datamaskinen inn i telefonen. Anbefales for alle som tar flere enn 1–2 samtaler pr. dag, passer godt for de som arbeider på fast kontorplass eller i lokale. Vi anbefaler bruk av headset for å frigjøre begge hender, og sidepanel for oversikt.


Cisco sidepanel til IP-telefon

Sidepanel til IP-telefon

Fra 1480,–/stk.

Legg til opp til 36 linjer på bordtelefonen. Full oversikt over sentralbordets agenter med samtalestatus og enkel «sett over»-funksjon. Anbefales for de som skal administrere innkommende samtaler og dirigere disse ut til andre i sentralbordet, for eksempel resepsjoner.


Jabra headset til IP-telefon

Headset

Fra 1990,–/stk.

Med headset frigjør dere begge hender for bruk til skriving, tasting eller annet. Anbefales sterkt for de som tar flere enn 1–2 samtaler om dagen – gjerne i kombinasjon med IP-telefon, men headsettene brukes også til datamaskiner, nettbrett og mobiltelefoner. Vi kan også bestille inn andre modeller til dere dersom det er ønskelig.


iplink Soft (eget utstyr)

iplink Soft (eget utstyr)

Fra 0,–/måned*

*: Kostnader for eventuelle kjøp av tredjepartsapper tilkommer. Kostnader for bruk av mobildata kan tilkomme fra deres mobildataoperatør. Bruk Wi-Fi!

Med iplink Soft kan dere benytte en softphone eller eget utstyr for å koble dere opp med vår telefoni. Dere kan blant annet bruke din smarttelefon, ditt nettbrett eller en datamaskin som telefon! Tjenesten faktureres pr. aktiv linje. Dette er også tjenesten dere bestiller dersom dere allerede har IP-telefon, adapter eller lignende dere ønsker å bruke mot vår tjeneste – altså hvilket som helst utstyr som ikke er levert av oss.

OBS! Det gis ikke anledning til å koble opp PBX eller egen sentralbord-software mot denne tjenesten.


Hvordan finne din destinasjon

Velg produkt som tilsvarer abonnementet du ønsker å slå opp priser for.

I feltet «prefiks» fyller du ut landskode (47 for norske nummer, 46 for svenske nummer, og så videre) etterfulgt av begynnelsen på telefonnummeret du lurer på prisen til. Den mest spesifikke oppføringen er den som gjelder det nummeret du ønsker å ringe.

For eksempel: Ved søk på det norske spesialnummeret 815 69 060 fyller du inn 47815 i feltet «prefiks» og får én oppføring som resultat. Oppføringen gjelder da alle norske nummer som starter med 815, inkludert 815 69 090. Får du ingen resultater, forsøk å fjerne siffer fra slutten av nummeret til du får et resultat.