iplink logo H512x512
 

Eget sentralbord

Sentralbord fra iplink er enkelt å ta i bruk, og med internett som plattform får du flere tjenester og mer fleksibilitet for pengene.

Alle kan bytte telefonsystem til en løsning som er billigere, bedre, som ikke krever lokalt utstyr eller vedlikehold. Med et sentralbord fra iplink kan man profilere seg med et eller flere hovednummer ut i markedet. Bak kan man koble opp egne eller andres mobiler (uavhengig av mobiloperatør), ip-telefoner, softphone, og eget utstyr. 

Hvordan fungerer det?

La oss gi et eksempel på et eget sentralbord…

iplink hovednummer
Åpningstider åpen
Lydmelding med tastevalg
Samtaler kommer inn til hovednummeret til eget sentralbord.
iplink sjekker sentralbordet dine åpningstider. Hvis det er åpent, leses det opp en valgfri velkomstmelding, om det er stengt, leses det opp stengtmelding. En stengtmelding kan for eksempel informere om når det er åpen, lese opp epost adresser, eller hvilke sosiale medier man er tilgjengelig på.

Etter velkomstmeldingen er lest opp kan innringer få lest opp en meny med tastevalg om ønskelig. Innringeren blir – basert på tastevalget – dirigert inn i en kø, der det kan befinne seg X antall andre innringere.

Sentralbordet svarer alle
Samtalestyring
Samtaler kan sendes som lydmeldinger

nnringeren blir – basert på tastevalget – dirigert inn i en kø, der det kan befinne seg X antall andre innringere.

Agentene (det betyr dere!), kan fra hele verden, og uavhengig av hva slags utstyr som brukes, plukke opp samtalene fra en kø. 

Samtaler som ikke plukkes opp kan dirigeres til en annen kø, en annen mobil, eller til en talepostkasse, hvor lydmeldingen sendes videre til en epost-adresse.

Alle funksjonene som beskrives her kan konfigureres etter deres ønske. Om dere vil ha flere (eller ingen) velkomstmelding, ingen (eller flere) køer, alltid åpent eller kun talepostkasser, velger dere selv. Rekkefølgen kan vi endre etter deres behov.

Usikker på hva dere trenger? Ta kontakt med oss, vi hjelper dere å finne ut av det!